Workshopok
A napi jegy áráért, egy teljes értékű képzést kapsz, a szakma legjobbjaitól. Válaszd ki a számodra megfelelő témát, és a programban található workshop regisztráció felületén jelezd részvételi szándékod.
A workshop végén a tananyag a regisztrált résztvevők számára elérhető lesz.
Workshopok/képzések:
Mesterséges intelligencia a gyakorlatban ekereskedőknek (9:00-13:00)
Előadó: Mészáros Beatrix (AI tanácsadó/oktató)
- Elmélet-gyakorlat-kérdezz/felelek 4 órában
- Egyedi GPT-k készítése social media tartalmak és termékleírások automatizálására
- Egyedi képek, webshop termékképek készítése
- Chain of thought prompting technikák, komplex kampánytervek készítése
Asztalon hagyott milliók: 3+3 trükk gyors forgalom növeléshez (10:00-12:00)
Csernai Kata és Kobza András közös növekedési workshopja
Ha már unod a globális nagyvállalatok zsebét tömni, és eleged van a folyamatosan növekvő hirdetési költségekből, akkor ez a workshop sorsfordító lesz az életedben. A webshopod tele van kiaknázatlan lehetőségekkel. Olyan, néhány óra alatt megvalósítható gyakorlati tippeket mutatunk be, amikkel a hirdetési költségek növelése nélkül tudsz plusz vevőket szerezni. Sőt, együtt ki is dolgozunk néhányat. Sok kicsi sokra megy: a workshop után tisztán fogod látni, hogy apró változásokkal hatalmas eredményeket tudsz elérni.
Elemezzük együtt a marketing adataidat! 10:00-12:00
Előadók: Szabó Balázs és Bethlen Dávid, HD marketingA Google Analytics 4 óta alig tudod elemezni a marketing adataidat? Úgy érzed, hogy jobb is lehetne a marketinged, de nem tudod mit kellene javítani? Az adatelemző workshopunk neked szól. Segítünk neked egy Looker Studio e-kereskedelmi+marketing sablon riportot beállítani, majd példa adatokkal megmutatjuk, hogy hogyan tudod egyszerűen elemezni a számaidat, meglátni a javítási lehetőségeket.Jövőálló B2B kereskedelem: ügyfél- és üzleti folyamatok digitális transzformációja (10:00-12:00)
Előadó: Tatár Szilárd (Oander),
Az online értékesítés a B2B kereskedelmi piac egy niche szegmenséből fokozatosan a hagyományos csatornákkal egyenrangúvá vált az elmúlt években, ezért minden B2B vállalaton egyre nagyobb a nyomás, hogy az értékesítését digitális irányban fejlessze. Ám ez nem egyszerű folyamat. Az interaktív workshop célja, hogy a résztvevők átfogó képet kapjanak a B2B értékesítés piaci trendjeiről, feltáratlan területeiről, kihívásairól és lehetőségeiről. Szó lesz az offline folyamatok digitális megfelelőiről, a kapcsolódó feladatokról, jó példákról és tipikus üzleti esetekről, melyeket a résztvevől mindennapi ügymenetükbe építhetnek be. Azoknak a vállalatoknak a döntéshozóinak, kereskedelmi / sales vezetőinek IT és technológiai vezetőinek szól a workshop, akik digitalizálnák B2B értékesítésüket vagy elindultak már az úton, de szeretnék jobban, profibban csinálni.