Egy ideje már szemtanúi vagyunk annak a folyamatnak, ahogyan az online értékesítés a B2B kereskedelmi piac egy niche szegmenséből fokozatosan a hagyományos csatornákkal egyenrangúvá, helyenként azokat felmülmúlóvá válik. Minden B2B vállalaton egyre nagyobb a nyomás, hogy az értékesítését digitális irányban fejlessze. Ám ez nem egyszerű folyamat. A B2B beszerzési folyamatok hosszabbak, több döntéshozót érintenek és egyedibb testreszabásokat igényelnek, mint a fogyasztói vásárlások. A workshopon átbeszéljük a B2B értékesítés piaci trendjeit, kihívásait és lehetőségeit. Segítünk leképezni a workshopon résztvevő cégek offline folyamatainak digitális változatait, átbeszéljük a buktatókat.
Bio:
Cégek digitális transzformációját segíti a hatékonyabb, automatizált folyamatok kialakításában és versenyképességük növelésében. Közel 20 éve foglalkozik e-kereskedelemmel, mely idő alatt ügyfél és ügynökségi területeken, különböző szerepkörökön keresztül bővítette szakmai ismereteit. Nagy tapasztalattal rendelkezik B2B folyamatok automatizációjában.