Fától az erdőt: az egységes és skálázható kereskedelmi gyakorlat kiépítése
Tartalom:
- Miként építsük fel a sales funnelt, ha omnichannel kereskedelemben gondolkozunk? - Hogyan használjuk ki online kereskedőként az offline jelenlétet? Miért legyen szinergiában az offline és online értékesítésünk?
Bio:
E-Commerce Managerként az Euronics Műszaki Áruház online értékesítési csatornájának a vezetője. 10 éve foglalkozik online kereskedelemmel, először egy webáruház import tevékenységének a kidolgozása, illetve saját márkás termékek online értékesítési stratégiájának a megalkotása tartozott feladatai közé. Ezt követően ismerkedett meg az IT világ rejtelmeivel és a digitalizációs folyamatokkal, majd bekerült Magyarország egyik piacvezető IT webáruházához (aqua.hu), ahol a későbbiekben a beszerzési osztály vezetője lett. Később a Webshippy-hez csatlakozott, ahol egy marketplace üzletág vezetőjeként támogatta a cég fejlődését. Karrierje során számos online folyamat újragondolásában és megalkotásában vett részt.