2024-ben már kevés, hogy futnak a Google vagy Meta hirdetéseid, amik a webáruházadba visznek látogatókat. Sokkal ravaszabbnak kell lenned, több dolgot megcsinálni a hirdetési felületen kívül is, ahhoz, hogy a kampányaid eredményei javuljanak. Az előadásban példákon keresztül megtudod, hogy a weboldalad, a feed-ed és a konkurensek elemzése hogyan támogatja ezt.
Bio:
5 éve foglalkozik online marketinggel, 4 éve specifikusan PPC hirdetésekkel és e-commerce tanácsadással. Közel 1 mrd Ft-nyi hirdetési költést kezelt eddig performance fókusszal a HD marketing színeiben. Ügyfelei javarészt magyar kis- és középvállalkozások webshopjai, a beauty témakörtől az informatikán át, az agrár szektorig. Emellett kezel hirdetéseket oktatás, egészségügy és szállásadás témakörökben is. Csapatával együtt komplex e-commerce és branding szemlélettel dolgozik, napi szinten szoros együttműködésben az ügyfeleivel, a céljaikat szem előtt tartva.