Együttműködő szervezeti megoldások nélkül nem skálázható az értékesítés
Tartalom:
Milyen szervezeti kihívásokkal találkozhatunk a digitális transzformáció során? Hogyan hozható összhangba a digitális és a fizikai értékesítés csatornáinak eltérő kezelése és mindez miként csapódik le szervezeten belül? Miként érdemes a munkatársakat, a csapatot támogatni a vállalat omnichannel stratégiájának megvalósításában?
Bio:
Az IKEA Lakberendezési Kft. Project managere, jelenleg egy globális szintű projectben felel a szervezet- és kompetenciafejlesztésért, mely során az IKEA modernizálja az e-kereskedelmi kiszolgálását Magyarországon és ennek mintájára, később más piacokon is. Az elmúlt 10 évben a HR minden területén tevékenykedett, korábban pedig Vevőkapcsolati vezetőként a kiváló ügyfélélményért volt felelős. Így lehetősége volt 360 fokban megfigyelni a folyamatosan változó vásárlói és munkatársi igényeket az e-kereskedelem fejlődése során. Ő és munkatársai arra törekednek, hogy egy modern és sokszínű munkahelyet teremtsenek az IKEA-nál, ahol a munkatársak a sokrétű tudásukat több területen is kamatoztathatják.