20 éve minden sokkal könnyebb volt, vagy nem? Az biztos, hogy az akkori e-kereskedők csoportja egy nagyobb szobában elfért egyszerre. Milyen volt az e-ker élet, amikor még kétkedve néztek ránk az ismerősök, amikor a hazai teljes e-ker forgalom 10 Mrd Ft volt, amikor kártyás fizetés nem nagyon létezett. Olyan Idolokkal beszélgetünk, akik meghatározó szereplői voltak a hazai e-kereskedelem kialakulásának, fejlődésének és a jelenlegi alakulásának is. Szó lesz növekedésről, megoldhatatlan akadályokról, fuckup sztorikról és hogy mit hozhat a jövő, hiszen ki tudhatná jobban mint azok akik már 20 éve űzik ezt a szakmát! A beszélgetés során egy könnyed hangvételű szakmázással és sztorizgatással vezetjük át a szakmai napot a jó hangulatú estébe. A kerekasztal résztvevői: Valner Szabolcs - Vatera, eoptika, Szigetvári József - szállás.hu, Szakolcai Dorina - Ruhafalva.hu, Kis Ervin Egon - Netpiac, Kravecz Ricsi - Netkazán, Kulcsár Róbert - Shoprenter
Bio:
Marketing szakirányos közgazdász végzettségű, szakmai élete 2003-ban kezdődött az OTDK dobogóján e-commerce specifikus témában. Az Ecommerce Hungary alapítója és 12 évig elnökségi tagja, melyből 8 évet alelnökként töltött a szervezetben. A HD marketing digitális ügynökség és a Star Network Influencer ügynökség alapítója és társtulajdonosa. A HD marketing e-commerce fókuszú digitális marketing megoldást nyújtó specialista. Fő területe az e-ker értékesítési stratégiai tervezését követően a ppc, social media, seo, hírlevél és analitika fronton összpontosul. A Star Network az újmédiás tartalomgyártókra alapított, ma már a klasszik celebritásokkal is együtt dolgozó nagy nemzetközi márkákat kiszolgáló influencer kampányokat menedzselő ügynökség. Magánéletét tekintve a család mellett az utazás, a sport és az elektromos autók megszállottja