Omnichannel kutatás: az egységes vevőélmény hatása a versenyképességre
Tartalom:
Az Inspira által folytatott 2024 tavaszi kutatás első eredményeinek ismertetetése, amely a sikeres kereskedők piacszerzésének, skálázódásának, a nemzetközi óriások melletti talponmaradásának lehetőségeit vizsgálja az omnichannel stratégia alkalmazásának szempontjából: a fenntartó, áruállomásoztató kereskedelem helyett a vásárlókat fókuszba helyező szolgáltató útra lépés, a fejlesztő és építő munka eredményei hazai vásárlók és közép- valamint nagyvállalatok megkérdezése alapján.
Bio:
Tamás több mint 30 éves piac- és társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott a piac- és véleménykutatás valamennyi szintjén, kutatási és menedzsment pozíciókban egyaránt. 1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját irányította a kelet-európai és közel-keleti piacokon. Később az Ipsos márka- és kommunikáció kutatási divízióját vezette Kelet-Európában, Afrikában és a Közel-Keleten. 2011 és 2015 között az Ipsos Hungary vezérigazgatójaként dolgozott. 2015 júliusa óta az Inspira Group alapító ügyvezetője. Tamás a hazai marketing és média konferenciák rendszeres előadója, több felsőoktatási intézmény óraadó tanára a marketing, marketing-kutatási, adattudományi alap- és mesterszakokon.