Ha felmerül, hogy plusz embert kell felvenni a marketing osztályra, vagy pótolj valakit, akkor el kell gondolkodj, hogy hatékonyabb-e, ha bevezeted az AI rendszer szintű használatát. Ha viszont spórolsz, akkor lehet, hogy ezt az összeget befektetnéd rég elfeledett szövetségesedbe: kreatív koncepció fejlesztésbe.
Bio:
Egy nem mellébeszélős kommunikációs / digitális megoldó ember. A Vermis Production és a Webbyskill Digitális Iskola alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Író és tartalomgyártó, Wikipedia szerkesztő és támogató. Pályája felöleli a reklám kivitelezéstől, a közép-európai / regionális digitális koordinációig tartó izgalmas szakaszt, melynek során a BTL-től indulva az ős internetes megoldásokon át eljutott az integrált kampányokig. Akkor kezdte, amikor még volt WiW és a YouTube-ot külön kellett oktatni. Újabban MachineEconomy, a robotika hatása az emberi jövőre; téma érdekli. Azt gondolja, hogy a jövő a folyamatos fejlődésé, hogy ez az a szakma, ahol egy pillanatra sem lehet leállni.